stadion
17. 9. 2008
Stadión
Hřiště: Hřiště je důležitou součástí Vašeho stadiónu, jak jinak. Na jeho opečovávání je třeba najmout správce stadiónu. Stav Vašeho hřiště má vliv na vzestup/pokles týmového ducha. Pokud je Vaše hřiště již v katastrofálním stavu, prohráváte automaticky kontumačně. Můžete vybírat z více druhů povrchu hřiště, obecně platí, čím lepší(dražší) hřiště, tím déle vydrží.
Kapacita: Počet fanoušků, kteří mohou navštívít Vaše domácí utkání závisí i na kapacitě Vašeho stadiónu.
Parkoviště: Buďte si jisti, že máte u stadiónu dostatek parkovacích míst.
Toalety, bary, tabule a osvětlení: Moderní stadión má mít odpovídající vybavení. Snažte se, aby splňoval požadavky fanoušků. Pokud ne, budou nešťastní a raději zůstanou doma, než by Vás přišli povzbudit.
Centrum mládeže: Centrum mládeže potřebujete k výchově mladých talentů. Počet vychovaných fotbalistů závisí na kvalitě centra mládeže, jehož jsou na výběr tři druhy.
Po každém povýšení mladíka do prvního týmu, začne nové období přípravy juniora. Délka období jeho trénování závisí na kvalitě centra mládeže. Pokud má klub například profesionální centrum mládeže, doba je přibližně 30 dní.
Dokončením nového(vylepšeného) centra mládeže není toto období přerušeno. Nové období je započato pouze ve chvíli povýšení mladíka a od té doby klub využívá vylepšené centrum. Hráči přicházející z juniorky mají národnost shodnou s národností šéftrenéra mládeže.
- Jednoduché centrum mládeže
- Profesionální centrum mládeže
- Hypermoderní centrum mládeže
Po každém povýšení mladíka do prvního týmu, začne nové období přípravy juniora. Délka období jeho trénování závisí na kvalitě centra mládeže. Pokud má klub například profesionální centrum mládeže, doba je přibližně 30 dní.
Dokončením nového(vylepšeného) centra mládeže není toto období přerušeno. Nové období je započato pouze ve chvíli povýšení mladíka a od té doby klub využívá vylepšené centrum. Hráči přicházející z juniorky mají národnost shodnou s národností šéftrenéra mládeže.
Cena vstupenek: Cenu vstupenek můžete regulovat sám. Nezapomeňte, že počet fanoušků, kteří se přijdou podívat na Váš domácí zápas to skutečně ovlivňuje. Příjem ze vstupného se dělí mezi oba týmy. V ligových utkáních bere domácí 90% a hosté zbylých 10%. V Poháru Soccerprojectu je poměr 70/30 a v přátelských utkáních 95/5, vždy ve prospěch domácího týmu.
Reklama: Peníze můžete vydělat i reklamou na Vašem stadiónu. Stačí k tomu vybrat sponzora na své reklamní tabule kolem hřiště, jejich počet závisí na velikosti(kapacitě) stadiónu. Doba a suma peněz, kterou chce do reklamy sponzor vložit se mění každý den. Někdy se Vám poštěstí získat hodně peněz za krátkou dobu pronájmu reklamní tabule, jindy naopak. Obvykle bývá skutečná částka a doba někde uprostřed, ale přesto si hlídejte částku a dobu, než podepíšete smlouvu. O peníze jde až v první řadě...
Diváci: Počet diváků závisí na několika faktorech. Nejdůležitější je velikost fanouškovské základny (Fanoušci). Mimo to také cena vstupenek, vybavení stadiónu, počasí, protivník a spokojenost fanoušků.
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář